نوشته شده توسط : elham

هتل 5 ستاره ریکسوس پرمیوم ترکیه آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا

هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه از هتل های زنجیره های ریکسوس است. این هتل یک هتل 5 ستاره می باشد که جزء بهترین و معروف ترین هتل های ترکیه آنتالیا می باشد. این هتل دارای 640 اتاق می باشد و از امکانات آن می تون به پارک آبی , استخر دلفین به همراه نمایش دلفین ها اشاره کرد. علاوه بر این هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا در تور ترکیه با بیشتر از 900 پرسنل آماده خدمت گذاری و پذیرایی از مسافران عزیز می باشد. این هتل مانند یک شهر اختصاصی است چون هتل ریکسوس پرمیوم تور ترکیه آنتالیا در ناحیه ای به بزرگی 405000 متر مربع که پوشیده از درختان سرو است و ساحلی به طول 1 کیلومتر دارد و از مراکز خرید برخوردار می باشد, قرار دارد. از ویژگی های منحصر به فرد این هتل 5 ستاره برای میهمانان تور ترکیه داشتن سوئیت اختصاصی و ساحل شنی اختصاصی در فاصله 200 متری دریا می باشد. از امکانات دیگر این هتل می توان به سونا , حمام ترکی , ماساژ , ماسه درمانی , اتاق برف و باران ویژه میهمانان تور ترکیه و... اشاره کرد.

هتل ریکسوس پرمیوم ترکیه _ آنتالیا



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل ریکسوس پرمیوم آنتالیا ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , معرفی هتل های ترکیه , هتل های لوکس ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

 تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله تور ترکیه کوش آداسی از هتل های 5 ستاره این شهر است که توسط آب های نیلگون،درختان نخل عظیم الجثه و تپه های سنگی احاطه شده است. این هتل دارای دکوراسیونی بی نظیر و منحصر به فرد برای میهمانان تور ترکیه و علاوه بر این متشکل از اتاق های لوکس با تمام امکانات رفاهی لازم می باشد.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه داشتن آسانسوری است که شما گردشگران عزیز تور تر کیه را تا ساحل اختصاصی هدایت می کند , رستوران در فضای باز , کافی شاپ , استخر , سالن بدنسازی و... می باشد. گردشگران عزیز تور ترکیه با اقامت در هتل آداکوله کوش آداسی می توانند غذای دلخواه خود را در رستوران آن نوش جان کنند و از مشاهده کردن روب خورشید در دل دریا لذت ببرند.

تور ترکیه هتل آداکوله کوش آداسی

 مطالب مرتبط:
 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه , معرفی هتل های ترکیه , هتل های مجلل ترکیه , بهترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل کلوب افیسوز پرینسس ترکیه کوش آداسی

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

هتل کلوب افیسوز پرینسس در تور ترکیه از هتل های 5 ستاره و تفریحگاه های مجلل شهر کوش آداسی می باشد که دارای تمام امکانات رفاهی لازم می باشد. گردشگران تور آنتالیا با اقامت در این هتل می توانند لحظات خوی را برای خود و همراهان خود در تور ترکیه رقم بزنند. همچنین این هتل برای کودکان تفریحات هیجان انگیزی را فراهم آورده است به طوری که یک زمین بازی مخصوص کودکان در این هتل وجود دارد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات رفاهی این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به باغ های سرسبز و زیبا و ساحل اختصاصی آن اشاره کرد که گردشگران می توانند در این باغ ها قدم بزنند و از این محیط سرسبز و زیبا نهایت لذت را ببرند. علاوه بر این میهمانان تور ترکیه با یک پیاده روی 10 لی 15 دقیقه ای می توانند از شهر باستانی و تاریخی افیسوز و زادگاه مریم مقدس دیدن نمایند.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی

از دیگر امکانات این هتل برای میهمانان تور ترکیه می توان به استخر , سونا , جکوزی , حمام ترکی , زمین تنیس , سالن بدنسازی , سالن ماساژ , زمین گلف , موج سواری و... اشاره کرد. گردشگران تور ترکیه با اقامت در این هتل بدون شک لحظات شادی را سپری خواهند کرد و سفری خاطره نگیز را برای خود رقم خواهند زد.

تور ترکیه هتل افیسوز پرینسس کوش آداسی



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل کلوب افیسوز پرینسس کوش آداسی ترکیه , بهترین هتل های ترکیه , معرفی هتل های ترکیه , هتل های لوکس ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

بازار کاپالی چارشی ترکیه

بازار کاپالی چارشی ترکیه

كاپالي چارشي بازار سرپوشيده استانبول می باشد به شکل يك حلزون بسیار بزرگ با حدود شصت سرا و كوچه  و بيشتر از 3000 مغازهبزرگترين و قديمي ترين بازار سرپوشيده جهان در تور ترکیه نوروز 94 می باشد كه در مركز استانبول قرار گرفته است.  اين شهرك سرپوشيده در طول زمان پیشرفت داشته و بزرگ شده است .  این بازار سرپوشيده متعلق به قرن 15 می باشد و دور تا دور آن دیوار قرار گرفته است و سقف آن هم از تعدادی گنبد تشکیل شده است و میان دو بناي قدیمی و تاريخي احداث شده است و در قرنهای بعد هم سقف كوچه هاي جدید که بعدا تاسيس شدند هم پوشیده شد و بشکل مركز خريد و فروش درست شده  است که گردشگران تور ترکیه فروردین 94 می توانند از آن بازدید نمایند. قبلا در اين مکان هر كوچه يك صنف و شغلی مشغول به كار بودند كه توليدات و محصولات دستي در كنترل زیاد و عرف تجاري و احترام به اخلاق رايج بوده . در خيابان اصلي بازار، بیشتر صنف جواهر فروش و در بازار كناري آن هم صنف طلا فروش هستند. امكانات خريد و فروش براي افراد توريست تور ترکیه عید 94 كه به استانبول سفر مي كنند، در قسمت ورودي بازار ایجاد شده است.

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

مرکز خرید ایستینی پارک ترکیه

این مرکز خرید تور ترکیه نوروز 94 با یک طراحی بی نظیر احداث شده است.  افتتاح مرکز خرید ایستینی پارک در سال 2007 بوده است و دارای 2 قسمت سرباز و سرپوشیده می باشد که شامل یک بازار غذایی معتبر ترکی برای پذیرایی از میهمانان تور ترکیه فروردین 94 و یک پارک می باشد و به 3 قسمت تقسیم شده است. فضای اصلیو تفریحی در یک ساختمان زیبا در 4 طبقه می باشد که یک سینمای IMAX سه بعدی مخصوص کودکان  و 12 سینما با 2600 صندلی می باشد. در میدان شهری فضای باز مرکز لوازم خانگی و یک پارک سبز در این میدان برای مسافران تور ترکیه عید 94 وجود دارد.

 

 

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

مرکز خرید آک مرکز استانبول ترکیه

هشتمین مرکز پر طرفدار خرید مرکز خرید آک مرکز استانبول می باشد و با 180000 هزار متر مربع مساحت  در مارس 1994 با هدف بهترین مرکز خرید دنیا افتتاح و تاسیس شده که از مراکز خرید شلوغ استانبول در تور ترکیه نوروز 94 میباشد ، مدیریت مرکز تجاری با 264 مغازه بزرگ و 32 رستوران و کافه و 1500 جایگاه پارک ماشین بیان می کند که هر ماه یک تا یک و نیم میلیون نفر از مرکز تفریحی و خرید بازدید می کنند این بازار امکانات خوبی برای گردشگران تور ترکیه فروردین 94 فراهم آورده است. از آک مرکز در روزهای هفته بین 40 تا 45 هزار نفر بازدید می کنند که در اعیاد و تعطیلات آخر هفته این عدد بیشتر از 70 هزار نفر هم رسید.  مرکز خرید و تفریحی آک مرکز در منطقه اتیلر فضای سرپوشیده ساخته شده است . در این مرکز خرید تور ترکیه عید 94 دو آسانسور پانارومیک و 41 پله برقی و  30 آسانسور عادی  برای رفت و آمد بازدیدکنندگان تور ترکیه عید 94 آماده سرویس دهی می باشند. این بازار همه روزه 10 صبح تا 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد.

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید ترکیه, درباره ترکیه, معرفی ترکیه, بازدید از ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

 

هتل پوسایدون آنتالیا ترکیه

 هتل پوسايدون آنتالیا ترکیه با سه ساختمان با درختان سرو و باغها در كوههاي توروس وجود دارد . هتل داري رستوران، محل بازي كودكان،استخر، حمام تركي و امكانات ديگر برای میهمانان تور ترکیه نوروز 94 است. هتل با مركز شهر بلديبي پنجاه كليومتر فاصله دارد. هتل با آنتاليا 23 كليومتر , شهر كمر 15 كليومتر و فرودگاه 45 كليومتر فاصله دارند. هتل دارای امکاناتی از قبیل سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری, استخر روباز, بیلیارد , پینگ پنگ برای مسافران تور ترکیه فروردین 94 می باشد. امکانات خشکشویی و لباسشویی و اتوشویی هم در هتل وجود دارد که در مدت اقامت خود بتوانید آراسته باشید . رستوران هتل با انوع متخلف غذاها از میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 خود پذیرایی می کند و بعد از یک گردش شهری از امکان دیدنی ترکیه میتوانید خستگی خود را در این هتل با امکاناتش رفع کنید.

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول ترکیه

هتل پرستیژ استانبول تا بازار بزرگ استانبول فقط پانصد متر فاصله دارد و در نزدیکی مکانهای دیدنی شهر واقع شده است. اتاق ها به اینترنت رایگان بیسیم تجهیز شده است و صبحانه هتل به کامل و به صورت بوفه می باشد.اتاقها با فضایی دلنشین و راحت چیدمان شده است و سیستم تهویه مطبوع تجهیز می باشند. میهمانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 می توانند با صرف صبحانه کامل و لذیذ در رستوران بزرگ زیبای هتل روز خود را شروع کنند و بعد برای بازدید جاذبه های محلی بروید . اینترنت رایگان بیسیم برای راحتی مسافران و میهمانان تور ترکیه فروردین 94 مهیا شده تا بادوستان و محل کار خود در ارتباط باشند. روی ایوان هتل نوشیدن یک فنجان قهوه به تماشای چشم انداز بی نظیر هتل در فصل تابستان تجربه ای به یاد ماندنی خواهد بود. شبها در تریای هتل با صرف نوشیدنیشما میهمانان تور ترکیه عید 94 می توانید استراحت کنید. از هتل تا فضای فوق العاده بازار بزرگ استانبولو مبادلات روزانه کالاهای محلی فقط چند قدم فاصله دارید. اتاقهای خانوادگی هتل , استخر روباز , صرافی و صرف صبحانه در اتاق از امکانات دیگر این هتل تور ترکیه 94 می باشد .

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ترکیه

هتل لارا آنتالیا ، بر بالای صخره ای بی نظیر قرارگرفته و برای میهانان و مسافران تور ترکیه نوروز 94 که علاقه مند به شنا در استخری یا منظره زیبا می باشد و دسترسی آسان به بافت تاریخی و قدیم شهر آنتالیا , انتخابی بسیار مناسبی می باشد .هتل 72 اتاق دارد که هر کدام از اتاقهابه نحوی ساده و زیبا و راحت تزئین و طراحی شده است و امکان تماشای چشم انداز و منظره تماشایی بسیار زیبای دریا از بالکن را دارند .میهمانان و مسافران تور ترکیه فروردین 94 مطمعنا از شنا در استخر بالای صخره و رستورانهایی که آکثرا رو به منظره دیدنی دریا می باشند، لذت میبرند. میهمانان و مسافران تور ترکیه عید 94 با بوفه خوراکهای لذیذ و عالی بین المللی و ترکی پذیرایی می شوند و یا خوراک مورد علاقه خود را در رستوران هتل سفارش بدهند. هتل تا ساحل طلایی و شنی لار و آبهای گرم مدیترانه تنها چند قدم فاصله دارد. آبشارهای معروف  هم در نزدیکی هتل قرار دارند.شهر قدیمی و مشهورکالیی و بافت قدیمی و تاریخی شهر آنتالیا ، تنها شش کیلومتر تا هتل فاصله دارند. هتل لارا آنتالیا ترکیه دارای امکانالتی از قبیل زمین بازی کودکان , سرویس نگهداری کودکان , اتاق بازیهای کامپیوتری , ماساژ , استخر روباز , سونا , سولاریوم , حمام ترکی و بخار , حمام ترکی, پینگ پنگ ,بازی دارت , کرایه دوچرخه برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 268
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل4ستاره دورا تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی مناسبی می باشد که تا میدان تکسیم فقط 10دقیقه فاصله دارد.

این هتل دارای 119اتاق بزرگ و تمیز بوده که تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه مطبوع برای میهمانان تور ترکیه عید 94 می باشند.اتاق ها عایق صدا بوده و موجب جلوگیری از ورود سروصدا به داخل می شود. همچنین اتاقهای خالی ازحساسیت و اتاق و امکانات ویژه معلولین نیز در این هتل تور ترکیه فروردین 94 ارائه می شود. مینی بار و قهوه سازوچای ساز در اتاق های هتل دردسترس میهمانان تور ترکیه بهار 94 قرار دارد. این هتل دارای امکاناتی نظیر پارکینگ, کافی شاپ, اینترنت 24 ساعته, سیستم تهویه مطبوع, ماهواره, خدمات 24ساعته, خشکشویی, صندق امانت نیز می باشد.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

در این هتل تور ترکیه نوروز 94 به زبانهای ترکی،روسی،انگلیسی،ایتالیایی،آلمانی،بلغاری و عربی برای راحتی و آسایش مسافران تور ترکیه عید 94 صحبت می شود. لحظات خوشی را برای شما آرزومندیم.

هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 4ستاره دورا در استانبول ترکیه, هتل های خوب ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham
 

این آکواریوم عمومی در شهر استانبول، ترکیه قرار گرفته است. بزرگترین آکواریوم در اروپا و اولین آکواریوم عمومی این شهر است. و همچنین . این آکواریوم در سال 2009 تاسیس شد  و گردشگران می توانند در تور ترکیه نوروز 94 از آن بازدید می کنند

آکواریوم ترکیه

آکواریوم ترکیه

 

آبشار مرادیه یکی از جاذبه های توریستی و گردشگری در تور ترکیه نوروز 94 است که در شمال شهر وان ترکیه واقع شده است و هشتاد و هشت کیلومتر با این شهر فاصله دارد .شهر وان یکی از بزرگترین شهرها در شرق  ترکیه محسوب می شود٬ همچنین از شهرهای زیبا و تاریخی شهر  ترکیه است که جمعیت ان حدودا 361,163 نفر میباشد. زبان ساکنین این شهر کردی کرمانجی است . این شهر از شرق به کوههای بلند سیاه کوه شمال و از غرب به دریاچه وان واز جنوب به کوه آرتوس میرسد. در تور ترکیه فروردین 94 می توانید از این آبشار دیدنی دیدن نمایید.

آبشار مرادیه ترکیه

 

تنگه بسفر ترکیه

 این تنگه قاره اروپا را از قاره آسیا جدا می کند. سواحل تنگه بسفر ترکیبی است از زمانهای حال و گذشته است و به نوعی زیبائی و سادگی گذشته و شکوه و جلال امروزی را به تصویر می کشد که برای گردشگران تور ترکیه نوروز 94 بسار جذاب خواهد بود. در اطراف این تنگه ویلاهای چوبی ،هتل های مدرن ،کاخهای زیبای مرمری که در کنار قلعه های سنگی روستائی و دهکده های ماهیگیری قرار گرفته منظره زیبا و جذابی را به وجود آورده است.شما گردشگران تور ترکیه فروردین 94 با قایق میتوانید اطراف تنگه بسفر را تماشا کنید.

 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های ترکیه, معرفی ترکیه, بازدید از ترکیه, درباره ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()
نوشته شده توسط : elham

هتل مجلل ریکسوس لارس ، در ساحل منطقه شهر لارا قرار گرفته است . این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای بزرگترین استخر روباز با امکانات لوکس و مدرن است. ، این هتل تور ترکیه عید 94 با فرودگاه آنتالیا فقط هشت کیلومتر فاصله دارد.اتاق های هتل رو به باغ و دریا هستند و شامل امکاناتی نظیر استخر آب گرم ، سالن ورزشی ،تلویزیون ،سرویس رایگان اینترنت در اماکن عمومی ،حمام ، و مرکز زیبایی اندام است.. همچنین میهمانان تور ترکیه فروردین 94 هتل میتوانند در ورزش هایی مانند اسب سواری و غواصی فعالیت کنند.هتل ریکسوس پنج کیلومتر از شهر لارا و یک کیلومتر با مرکز خرید شهر فاصله دارد.

 

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

هتل ریکسوس لارس آنتالیا ترکیه

 

هتل آداکوله کوش آداسی ترکیه

این هتل تور ترکیه نوروز 94 دارای موقعیت جغرافیایی عالی است. دارای امکانات رفاهی از قبیل : استخر سر پوشیده ، امکانات ورزشهای آبی ،ماساژ ، استخر روباز و سونا  در سایت این هتل تور ترکیه عید 94 است.اين هتل زیبا  دارايسیصد و بیست و نه اتاق است.ميهمانان تور ترکیه فروردین 94 در ورزشهایی مانند تنيس می توانند شرکت کنند.

پین بای هالیدی ریزورت کوش آداسی ترکیه

هتل پنج ستاره و تفریحی پین بای هالیدی در شهر کوش آداسی ترکیه با مساحت چهار صد و بیست و یک هزار متر مربع در خلیج کاملیمانی  واقع شده است، ،این هتل تور ترکیه نوروز 94 با ساحل اختصاصی حدود یک کیلومتر خدماتی متنوعی را در دسترس میهمانان قرار می دهد.. میهمانان تور ترکیه عید 94 میتوانند اتاقهای خود را انتخاب کنند از بین خانه های ییلاقی که تلویزیون LCD دارند و یا اتاق های راحت. امکانات رفاهی هتل نظیر زمین تنیس، بسکتبال، رستوران ، استخر،  بیلیارد، پینگ پونگ و دارت است و تفریحات ورزشی مانند قایقرانی با قایق های بادی پرواز کننده، قایقرانی با کانو در اختیار میهمانان تور ترکیه فروردین 94 قرار می گیرد. 

مطالب مرتبط :



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه, معرفی هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 اسفند 1393 | نظرات ()

صفحه قبل 1 صفحه بعد